eStyle
10 aplicaţii mobile pentru întâlnirile de business
Autor:Adina TUDOR
Joi, 01 Mai 2014

În mediul de afaceri, întâlnirile formale şi participările la evenimente fac parte, de cele mai multe ori,  din ritualul zilnic. Dar când programul devine din ce în ce mai aglomerat şi când dintr-un prânz de business trebuie să pleci direct la un workshop, apoi să participi la un networking unde poţi cunoaşte viitori clienţi, ţi-ar prinde bine câteva aplicaţii care să îţi vină în ajutor.

CardMunch

- digitalizează informaţiile dintr-o carte de vizită
Cărţile de vizită sunt la ordinea zilei în mediul de business, fie că este vorba de întâlniri formale sau momente de networking, dar de cele mai multe ori este imposibil să fie transcrise toate într-o bază de date personală şi organizată. Aici intervine CardMunch, o aplicaţie disponibilă, deocamdată, doar pentru iOS, care digitalizează informaţiile de contact de pe cărţile de vizită scanate sau fotografiate de utilizatori. Mai mult, informaţiile pot fi actualizate direct în lista de contacte de pe LinkedIN. Utilizatorii Android au la dispoziţie alternativa Yolu Card Reader.

DropBox

- stochează informaţii care pot fi accesate de oriunde

Calculator, telefon, tablet PC - unele documente ar trebui să poată fi accesate de oriunde, iar acest lucru devine posibil dacă sunt salvate într-un singur loc. Sistemul Dropbox de stocare al fişierelor permite utilizatorului să salveze documente şi să le acceseze, apoi, de pe orice dispozitiv - inclusiv de pe site-ul Dropbox. De asemenea, orice modificări operate asupra fişierelor se vor sincroniza automat în toate locaţiile de unde poate fi accesat fişierul.

CamScanner

- scanează documente cu telefonul
Articole, contracte, schiţe sau chiar cărţi de vizită - toate pot fi scanate pe loc cu smartphone-ul, cu ajutorul aplicaţiei CamScanner, care utilizează camera foto a telefonului (si eventual bliţul) pentru a-l transforma în scanner mobil de documente. Prin intermediul aplicaţiei, utilizatorii au la îndemână și posibilitatea de stocare, backup, sincronizare, editare şi distribuire în cloud a fişierelor scanate. O aplicaţie similară este şi JotNot Scanner pentru iOS.

Unsocial /beamME

Una dintre aplicaţiile de business utile pentru o experienţă de networking reuşită la conferinţe sau evenimente specializate este Unsocial. Disponibilă atât pe iPhone, cât şi pe gadget-urile cu Android, ajută utilizatorul să găsească persoanele din jur pe care acesta ar putea fi interesat să le cunoască, pe baza profilului profesional al acestora. Utilizatorul are, astfel, posibilitatea de a oferi date profesionale despre el şi business-ul pe care îl reprezintă, iar aplicaţia identifică profesioniştii din apropiere cu interese comune. Conexiunea poate fi realizată prin mesaje scrise, sau chiar prin apelare telefonică, dacă aceştia aleg să îşi facă public numărul de telefon. Integrarea datelor de pe LinkedIN asigură o utilizare simplă a datelor şi posibilitatea extinderii rapide a reţelei de cunoştinţe. Aplicaţii alternative, care se bazează pe aceleaşi principii de bază, sunt beamME pentru iOS, precum şi Bizzabo pentru Android.

LectureNotes

- diagrame de mână, direct pe telefon
Adresându-se tuturor celor care sunt obişnuiţi să ia notiţe sau să deseneze diagrame pe hârtie în timpul unei prezentări sau al unei întâlniri, LectureNotes transformă tableta sau telefonul într-un „caiet digital”. Disponibilă pentru Android, aplicaţia se bazează, de obicei, pe input printr-un stylus.

Roambi Analytics

- grafice în mişcare
De la o conferinţă direct la un prânz de business, apoi la întâlniri bilaterale – timpul e scurt la evenimentele de anvergură şi, uneori, nu ai timp să îţi organizezi datele aşa cum ţi-ai dori,  pentru a-ţi impresiona partenerii de business. Roambi Analytics, aplicaţie disponibilă deocamdată doar pentru iPhone şi iPad, încearcă să răspundă acestei nevoi. Construită pentru a „recrea” modul în care interacţionezi şi prezinţi datele dintr-o perspectivă mobilă, aplicaţia preia date din diverse surse şi le transformă în grafice interactive şi rapoarte simplificate. Aşa că data viitoare, poţi transforma chiar informaţiile interesante dintr-un workshop într-un grafic profesionist pe care să-l prezinţi un sfert de oră mai târziu viitorilor clienţi.

Evernote

- transcrie notiţe şi realizează liste „to do”
Aplicaţia Evernote se bucură deja de imensă popularitate în rândul oamenilor de afaceri, indiferent de domeniul în care activează. Recomandată adesea pentru flexibilitate şi eficienţa în organizarea informaţiilor, a întâlnirilor şi a listei de sarcini care trebuie îndeplinite, poate fi utilizată pentru realizarea şi stocarea de notiţe, liste de task-uri si chiar înregistrări vocale. Fişierele stocate pot fi distribuite şi sincronizate pe mai multe dispozitive.

PocketCloud Remote Desktop

- accesează calculatorul de acasă
Chiar şi lucrând cu Dropbox, uneori tot rămâne o ofertă salvată pe calculatorul de la birou sau devine brusc necesară o fotografie rămasă pe desktop-ul de acasă. Însă cu ajutorul smartphone-ului şi al unei aplicaţii, problema se rezolvă: prin PocketCloud Remote Desktop, utilizatorul se poate conecta „de la distanţă” pe calculator, folosind un dispozitiv cu Android sau iOS. O alternativă este şi LogMeIn.

GoodReader

- un editor de documente flexibil pentru iPad

GoodReader este o aplicaţie special creată pentru iPad care permite utilizatorilor citirea tuturor „documentelor mari”, de la cărţi şi documente pdf, până la fişiere în format video sau imagine. Caracteristica principală, care distinge GoodReader de restul aplicaţiilor similare, este posibilitatea de a crea notiţe, casete de text, desene  sau de a evidenţia anumite paragrafe direct în fişierele pdf. Ulterior, fişierele modificate pot fi sincronizate pe mai multe dispozitive.

Rubrică susţinută de evoMAG

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (10 aplicaţii mobile pentru întâlnirile de business).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Ora de Risc

Bunurile sau viata? Ce isi asigura romanii?

Paul SWOBODA - Presedinte al Directoratului GRAWE Romania

Adina MANDOIU - Director de Marketing, PR si Comunicare, GRAWE Romania

Sergiu COSTACHE - Revista PRIMM Asigurari & Pensii

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!