Media & Marketing
2013 - aniversări, oferte, parteneriate
Autor:Oana RADU
Luni, 02 Decembrie 2013

Aho, aho, asiguraţi!
Staţi puţin şi cugetaţi.
Şi, o poliţă de luaţi,
Cântăriţi şi-analizaţi!
Mâine anul se-nnoieşte
Campania se porneşte
Preţul cel bun se iveşte
Şi protecţia sporeşte.
Ce-o mai fi om mai vorbi,
Să vedem acum pe scurt
Ce campanii s-au făcut...
În anul ce a trecut.

Pentru piaţa de asigurări, 2013 a fost un an în care s-a căutat în continuare cheia către un echilibru – al portofoliilor, al despăgubirilor, al subscrierilor. Într-un asemenea climat, nici departamentele de marketing şi comunicare nu au putut ieşi prea mult din tipare cu proiecte de amploare, surprinzătoare şi, în definitiv, costisitoare. Cu toate acestea, au existat câteva campanii care ne-au atras atenţia şi sperăm că au atras şi bugetele clienţilor.

GENERALI - „De 200 de ani în lume, de 20 de ani în România”

GENERALI România a marcat 20 de ani de activitate pe piaţa locală,  lansând campania aniversară „De 200 de ani în lume, de 20 de ani în România”.
În cadrul acesteia, pe parcursul a trei luni, la încheierea unei asigurări CASCO Complet pentru autoturisme, GENERALI a oferit rovinieta cadou pentru clienţii noi care optau pentru franşiză şi plata integrală ori semestrială a primei de asigurare sau schimbarea anvelopelor de sezon, la reînnoirea contractelor. Un alt beneficiu oferit atât clienţilor noi, cât şi celor existenţi, a fost plata daunelor fără constatare, în cazul spargerii lunetei sau a geamurilor laterale.
La capitolul asigurări complexe de locuinţă, orice poliţă Eurocasa Completa sau Completa Plus a venit la pachet cu acoperirea, fără costuri suplimentare, a cheltuielilor generate de accidentarea în casă a membrilor familiei.
Asigurările de viaţă - asigurarea pentru copii – Majorat, asigurarea de sănătate - Vital Plus, asigurarea de viaţă cu acumulare de capital – Practic Plus şi asigurarea de economisire cu componentă de pensie – Orizont – au fost oferite cu 200 lei cadou pentru fiecare client care a încheiat o asigurare de viaţă, în condiţiile campaniei.

Extinderea „Colecţiei de avantaje” de la GROUPAMA Asigurări

După ce a fost lansată în decembrie 2012, cu beneficiul Autoconstatării disponibil pentru Asigurarea de Locuinţă cu Extra Acoperiri şi, ulterior, îmbogăţită în vara lui 2013 cu Serviciul de reparaţii de urgenţă, GROUPAMA Asigurări a extins „Colecţia de Avantaje” în toamna lui 2013.
Compania a extins beneficiile la Asigurarea CASCO Gradual şi la serviciul Alo GROUPAMA, prin adăugarea de noi angajamente. Astfel, compania a introdus în piaţa românească de asigurări un pachet cu opt avantaje, care oferă clienţilor soluţii şi servicii adaptate în funcţie de nevoile lor reale.

FATA Asigurări - campanie pentru proprietarii de utilaje agricole

Nici pe segmentul asigurărilor agricole nu s-au făcut excepţii şi fermierii au avut oferte de care să profite în 2013. Ca în fiecare campanie agricolă, în prima parte a acestui an FATA Asigurări a venit pe piaţa de asigurări cu oferte competitive, atât din punct de vedere al raportului calitate - preţ, cât şi ca acoperire efectivă a solicitărilor clienţilor.
Compania a decis ca anul acesta, alături de asigurările agricole tradiţionale, să se concentreze şi pe nevoile prestatorilor de servicii în agricultură şi deţinătorilor de echipamente şi utilaje agricole.
Astfel, au oferit un produs complet şi modular de asigurare a acestor echipamente cu un discount promoţional de 10% valabil pe durata campanie. Produsul acoperă atât evenimentele ce apar pe frontul de lucru, cât şi în timpul transbordării de la o suprafaţă la alta şi chiar a riscurilor rutiere (echivalent CASCO). În comparaţie însă cu binecunoscutul CASCO, preţul asigurării acestor utilaje la FATA este de circa 1% din suma asigurată pentru utilajele autopropulsate, respectiv de 0,5% pentru cele tractate.

„Black Friday” a ajuns în acest an şi în domeniul asigurărilor

Unul din 10 site-uri care vând asigurări online în România au afişat reduceri şi oferte speciale de „Black Friday”, conform unei cercetări realizate de 1asig.ro. Astfel, atât o serie de companii de brokeraj, cât şi doi dintre asigurătorii aflaţi în Top 10 s-au alăturat fenomenului „Vinerea neagră” prin intermediul paginilor deţinute, iar discount-urile au inclus, în majoritatea cazurilor, asigurările auto, cu precădere RCA.
Cei doi asigurători care au avut reduceri de „Black Friday” au organizat aceste campanii pe 29 noiembrie (data oficială a „Vinerii negre”), şi nu cu o săptămână mai devreme: EUROINS, care a oferit reduceri între 25% şi 50% la 19 tipuri de poliţe, precum şi ASTRA Asigurări, care a anunţat 10% discount pentru o serie de poliţe emise online.

SAFETY Broker şi MOL România au lansat campania „Asigură-te că ai carburant!”

Nici brokerii nu s-au lăsat mai prejos şi au înţeles rapid care sunt avantajele încheierii unei serii de parteneriate strategice. SAFETY Broker a fost unul dintre cei mai dinamici jucători din piaţă pe acest segment, iar parteneriatul său cu MOL România a conturat o campanie cu o mediatizare semnificativă.
În cadrul campaniei, până în luna decembrie 2013, posesorii de carduri Multibonus care încheie o poliţă de asigurare în reţeaua SAFETY Broker beneficiază de reduceri speciale ale primei de asigurare.
În plus, orice client sau potenţial client SAFETY Broker, indiferent dacă este sau nu posesor al unui card Multibonus MOL, care achiziţionează asigurări noi pentru care achită o valoare mai mare de 1.000 RON, primeşte automat un card de carburant MOL Green preîncărcat cu 50 RON sau 100 RON, în funcţie de valoarea primei plătite.

ASIROM a lansat „Cutia cu Asigurări”

ASIROM VIG a derulat o campanie axată pe susţinerea planurilor de viitor ale clienţilor săi, prin „Cutia cu Asigurări ASIROM”. În cadrul acestei campanii, dacă un client a ales unul dintre cele 3 produse de bază - RCA, PAD sau Easy Life, a primit o reducere de până la 15% pentru celelalte produse din „cutia” sa: CASCO, Căminul meu şi Căsuţa noastră.
„Cutia cu Asigurări ASIROM” a fost dezvoltată cu precădere online, pe site-ul www.maibineda.ro şi pe pagina de Facebook ASIROM.
Tot în cadrul acestei campanii, potenţialii clienţi care au completat formularul de pe www.maibineda.ro au participat la tragerea la sorţi pentru câştigarea unei tablete. La finalul campaniei, clienţii care şi-au făcut minim două asigurări din „Cutia cu Asigurări” au putut câştiga un smartphone.

De notat am mai nota,
Dar se-ncheie revista.
Înainte de Crăciun,
Vă urăm: Un an mai bun,
Produse de promovat,
Idei de implementat,
Clienţi noi de numărat
Şi profit de raportat!

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (2013 - aniversări, oferte, parteneriate).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Ora de Risc

Cum arată perspectivele financiare pentru viitorii pensionari?

Alexandru CIUNCAN - Secretar General, APPA -Asociația Pentru Promovarea Asigurarilor
Ciprian LADUNCA - CFO, METROPOLITAN Life 
Sergiu Costache - Revista PRIMM Asigurari & Pensii


TOP Stiri 1asig

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!