Brokeraj
9695 - mai aproape de Brokerii de asigurare
Vineri, 05 Decembrie 2014

Brokerii de asigurare beneficiază de oportunitatea de a oferi clienţilor servicii suplimentare de asistenţă rutieră prin intermediul cardurilor 9695. Emiterea cardurilor se realizează prin platformele deja familiare companiilor de brokeraj: 24broker şi SIMBA. Asiguraţii vor beneficia de servicii suplimentare şi de acoperirea unor situaţii excluse de la poliţele standard în timp ce, pentru brokeri, avantajele depăşesc simplitatea în emiterea şi gestiunea acestor produse şi se concretizează în venituri suplimentare din comisioanele de distribuţie.
Ce sunt cardurile de asistenţă rutieră? Cui se adresează produsul? Cât de uşoară este implementarea distribuţiei de către brokeri? Care sunt avantajele produsului? Ce beneficii au brokerii? 

Ce este 9695?

  • este o marcă a firmei Assistance Cars Club SRL şi a luat fiinţă din nevoia pieţei româneşti de servicii prompte şi profesioniste oferite în situaţiile rutiere de urgenţă întâmplate atât pe teritoriul României, cât şi în Europa.
  • pune la dispoziţia clienţilor săi servicii de dispecerat non-stop şi unul dintre cele mai complete şi complexe sisteme de acoperire, pentru orice fel de urgenţă rutieră.

Pentru că ne pasă de cât de mulţumiţi sunt clienţii noştri, le oferim atât servicii de asistenţă rutieră 24/7 fără limită de intervenţii, fără limită de kilometri, cât şi numeroase beneficii exclusive prin apartenenţa la CLUBUL .

De ce ar alege un client serviciile oferite de 9695?

9695 oferă partenerilor şi clienţilor săi cele mai multe servicii de asistenţă rutieră, cele mai multe riscuri acoperite, cu valabilitate în România şi Europa - inclusiv ţări non-UE, Call-Center propriu non-stop 24/7, număr nelimitat de intervenţii, uşurinţa de utilizare, preţ competitiv. 9695 îşi propune să devină cel mai cunoscut număr privat pentru apeluri de urgenţă al românilor, oferindu-le servicii de asistenţă rutieră fără limită de intervenţii.
Pentru a veni în sprijinul clienţilor săi, 9695 a creat două categorii de produse: cardurile de vacanţă şi cardurile anuale.
Cardurile de vacanţă sunt de 3 tipuri, în funcţie de gradul de acoperire şi serviciile incluse: STANDARD, EXTRA şi PREMIUM. Accesul la servicii este  disponibil în 24 de ore de la activare, cu o  valabilitate de 15 zile de la data menţionată în comandă. Cardurile se pot activa oricând şi din orice loc printr-un simplu apel către call-center oferind posesorilor posibilitatea de a beneficia de serviciile 9695 atunci când au nevoie.
Cardurile anuale BRONZE, SILVER şi GOLD acoperă, timp de un an, principalele riscuri ce pot apărea atunci când vine vorba de un automobil, oferind o serie de alte servicii suplimentare, în funcţie de tipul de card ales.
Pentru promovarea produselor şi beneficiilor pe care acestea le oferă, folosim toate canalele, începând de la campanii TV, campanii radio, panotaj stradal, prezenţa la târguri şi evenimente de profil, precum şi campanii on-line.

Ce canale de distribuţie abordează 9695?

Îmbunătăţirea continuă a produselor adaptate la nevoile consumatorilor, în vederea dezvoltării unui plan eficient de absorbţie şi retenţie de client, a condus la dezvoltarea celei mai mari reţele proprii de parteneri şi oferirea celor mai bune servicii şi beneficii pentru client.
Reţeaua de parteneri este structurată pe mai multe categorii de canale, personalizate şi adaptate în funcţie de specificul fiecărei categorii de parteneri:

  • Benzinării – flux off line oferit printr-o idee inovativă de împachetare a unui serviciu într-un produs – plic perfor cu cod de bare;
  • Parteneri din zona auto: service-uri/dealeri, service-uri de roţi – clauze speciale de întoarcere a maşinii în service-ul agreat;
  • Parteneri din zona agenţiilor de turism – platforma de vânzare on-line;
  • Integrări cu aplicaţii mobile – prin intermediul WebService-ului updatat continuu;
  • Integrări cu terminale de plăţi - prin intermediul WebService-ului;
  • Marketing afiliat.

9695 oferă materiale suport pentru marketing şi comunicare: pliante, postere, bannere campanii dedicate şi, nu în ultimul rând, venituri suplimentare din comisioanele din vânzări.

Întrucât acordăm o atenţie deosebită educării pieţei, printr-o abordare a vânzării consultative, începând cu luna decembrie 2014 am încheiat parteneriate de distribuţie cu cele mai importante platforme online de vânzare şi gestiune din domeniul asigurărilor: 24broker.ro şi SIMBA (calculasigurări.ro). Oferim suport pentru marketing şi comunicare şi, nu în ultimul rând, venituri suplimentare pentru brokeri din comisioanele din vânzări.

Iulian RUICU
Director Vânzări
9695.ro
iulian.ruicu@9695.ro

Care sunt avantajele distribuţiei cardurilor de asistenţă rutieră 9695?

Care sunt avantajele distribuţiei cardurilor de asistenţă rutieră 9695?

Principalul avantaj pentru un broker care distribuie cardurile 9695 îl reprezintă faptul că poate oferi surse alternative de venit colaboratorilor proprii, în condiţiile în care comisioanele pentru produsele de asigurare, cel puţin pe segmentul RCA, au tendinţa de diminuare în următoarea perioadă. În plus, brokerul va reuşi să ofere servicii complementare clienţilor, menite să-i ajute să preîntâmpine riscuri care nu sunt acoperite de poliţele de asigurare standard. Distribuţia produselor 9695 nu necesită cunoştinţe suplimentare specifice din partea colaboratorilor, astfel că  procesul de inducţie pentru echipa de vânzări este minim. Produsul se emite din platforma 24broker, electronic, asemenea poliţelor de asigurare şi intră pe un flow similar cu cel al poliţelor în ceea ce priveşte procesul de colectare, comisionare şi decontare a sumelor încasate.
Un broker care doreşte să distribuie cardurile prin intermediul platformei 24broker.ro trebuie să contacteze furnizorul acestui serviciu şi să încheie un contract de intermediere. Pasul următor este contactarea call-centerului 24broker.ro pentru activarea serviciului. În câteva ore din momentul în care 9695.ro confirmă semnarea contractului cu brokerul de asigurare, acesta poate începe să distribuie cardurile 9695.

Erik BARNA
CEO and Founder 24broker.ro

Un mare atu în distribuţia produselor 9695.ro este reprezentat de faptul că emiterea şi gestionarea cardurilor se realizează prin sistemul 24broker care este deja familiar colaboratorilor noştri. În plus, ne-am propus întotdeauna să oferim servicii cu valoare adăugată clienţilor noştri iar cardurile de asistenţă rutieră reprezintă, în mod evident, produse care acoperă nevoile celor care deţin autoturism şi călătoresc. Suntem în perioada de debut a colaborării noastre cu 9695.ro
şi privim cu optimism dezvoltarea acestui segment.

 Octavian TATOMIRESCU, Director General, CAMPION Broker

De ce ar activa un broker modulul de asistenţă rutieră din platforma de vânzare şi gestiune deja folosită?

Brokerii parteneri care vor activa modulul de asistenţă rutieră din cadrul platformei pe care o utilizează în activitatea curentă vor beneficia de:

  • creştere a gradului de satisfacţie a clienţilor proprii, oferindu-le produse conexe ce vin în întâmpinarea nevoilor diversificate;
  • emitere într-un mediu cunoscut deja, folosit în activităţi de zi cu zi (se generează contract, factură, chitanţă la o simplă apăsare a butonului emitere);
  • gestiune într-un mediu cunoscut, deja folosit în activităţi de zi cu zi (există module speciale pentru gestiune rate, reînnoiri şi borderouri cu coduri de bare);
  • venituri suplimentare din vânzări, generate de comisioanele atractive acordate într-o perioadă în care comisioanele din piaţa de asigurări se conservă sau chiar sunt în scădere.

În actualul context economic, piaţa de brokeraj are nevoie acută de servicii conexe asigurărilor prin care asistenţii în brokerajul de asigurări să îşi poată completa veniturile. 9695 reprezintă o variantă foarte bună pentru brokerii de asigurare, deoarece însumează un pachet de servicii foarte avantajos pentru clienţii finali. Procesul de vânzare este unul facil datorită beneficiilor acordate clienţilor, mai ales că această activitate se desfăşoară simplu, prin intermediul platformei electronice SIMBA. Atât fluxul financiar, cât şi procesul de vânzare, dar şi operarea şi emiterea propriu zisă a cardului 9695 sunt optimizate în detaliu pentru o bună desfăşurare a întregii activităţi, foarte apropiate fiind şi acţiunile de marketing susţinute de către 9695 pe canale media cu audienţă mare.
Invităm brokerii de asigurare în acest parteneriat alături de reprezentanţii SIMBA în a promova şi distribui serviciile 9695. Prin semnarea unui simplu contract de intermediere veţi putea accesa foarte uşor zona de vânzare a serviciilor 9695 disponibile pe platforma SIMBA din această lună.

Deniz SERIF Director  Marketing
SIMBA CalculAsigurari.ro

Majoritatea clienţilor îşi sună brokerul atunci când au un incident rutier, unii indiferent de oră. Nu de puţine ori, colegii mei au organizat noaptea sau în weekend-uri transporturi auto avariate şi, uneori, chiar dacă nu era vorba de un eveniment acoperit de poliţa CASCO, ci doar de o defecţiune. Utilizarea cardului 9695 oferă brokerului intimitatea firească pe care cu toţii o căutăm şi o apreciem, iar clientului un serviciu complet, prestat de profesionişti cu experienţă,  şi acces non-stop la call-center. Cu alte cuvinte, un lucru bine făcut, atunci când chiar ai nevoie.
Clienţii sunt din ce în ce mai receptivi la serviciile de asistenţă rutieră iar MILLENIUM Insurance Broker intenţionează să extindă gama de servicii conexe poliţelor de asigurare. Analizăm chiar oportunitatea de a cumpăra noi şi de a oferi aceste servicii unor clienţi corporate sau VIP care oricum plătesc prime de asigurare semnificative. În plus, dincolo de beneficiile pentru clienţi, distribuţia cardurilor 9695 asigură şi venituri suplimentare pentru asistenţii noştri în brokeraj.

Ştefan PRIGOREANU, Director General, MILLENIUM Insurance Broker

 

 

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (9695 - mai aproape de Brokerii de asigurare).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Ora de Risc

Cum arată perspectivele financiare pentru viitorii pensionari?

Alexandru CIUNCAN - Secretar General, APPA -Asociația Pentru Promovarea Asigurarilor
Ciprian LADUNCA - CFO, METROPOLITAN Life 
Sergiu Costache - Revista PRIMM Asigurari & Pensii


TOP Stiri 1asig

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!