Special
9695 și brokerii de asigurare: 800.000 de obiective comune
Luni, 02 Februarie 2015

 

9695 a derulat, la finele anului trecut, un proiect de cercetare de marketing în rândul conducătorilor auto din mediul urban pentru a înțelege mai bine cine sunt aceştia și percepțiile lor asupra asistenței rutiere. Alături de întărirea concluziei cu privire la profilul comun al clientului din asigurări cu cel al clientului de carduri 9695, studiul derulat de MillwardBrown realizează o radiografie a profilului demografic, a obiceiurilor media și de petrecere a vacanței șoferilor.

Care este profilul șoferilor din mediul urban?

Studiul are la bază intervievarea prin metoda CATI a 1000 conducători auto care conduc de cel puțin două ori pe săptămână, femei și bărbați de peste 18 ani din mediul urban.

Profilul conducătorilor auto din mediul urban:

58% dintre conducătorii auto din mediul urban conduc o mașină cu o vechime de cel mult 10 ani, 70% dintre șoferii din mediul urban sunt bărbați iar 30% sunt femei. Jumătate dintre aceștia au terminat o formă de învățământ superior iar aproape 40% dintre șoferii din mediul urban au între 18 și 34 de ani. Dintre șoferii din mediul urban, 65% conduc de regulă mașina personală. 76% conduc zilnic, (într-o proporție mai mare tinerii între 25 și 34 de ani, bărbații și cei cu venituri lunare de peste 3.500 de lei).

58% dintre conducătorii auto din mediul urban conduc mașini cu o vechime mai mică de 10 ani
9 din 10 șoferi declară că au auzit de asistență rutieră însă o asociază mai degrabă cu serviciile de tractare sau reparații
4% dintre conducătorii auto colaborează cu o companie de asistență rutieră
65% dintre șoferii din mediul urban conduc, de obicei, mașina personală iar 76% conduc zilnic
35% ar plăti peste 200 de lei pe an pentru servicii de asistență rutieră fără limită de evenimente

Cardurile 9695, o soluție atât pentru șoferi cât și pentru brokeri

Cardurile de asistență rutieră 9695 sunt garanția că posesorul acestuia nu-și va petrece o zi întreagă pe marginea șoselei așteptând să oprească cineva să-l ajute în eventualitatea producerii unui eveniment neplăcut, cum ar fi: defecțiuni tehnice, eveniment rutier, pană de cauciuc, lipsa de combustibil sau alimentare greșită, lipsă cheie sau blocarea sistemului de închidere, furtul autovehiculul.
Pentru a trece cât mai repede peste urmările unui astfel de eveniment, 9695 acordă suportul oferind cea mai acoperitoare gamă de servicii de asistență rutieră din România și Call-Center propriu non-stop, apelabil la numerele de telefon 0219695 sau *9695.
Cardul 9695 se adresează tuturor posesorilor de autovehicule cu o vechime de până în 10 ani și o masă maximă autorizată de 3,5 tone fie că sunt persoane fizice sau juridice.
În funcție de valabilitatea acestuia, există două categorii de carduri 9695: cardurile de vacanță – pe o perioadă determinată de 15 zile de lamomentul activării și carduri anuale.
Un card activ 9695 oferă posesorului următoarele beneficii:

  • Asistență rutieră pentru orice problemă apărută în trafic.
  •  Acoperire în România și Europa, inclusiv Turcia Asiatică.
  • Garanția intervenției: o oră în limitele orașelor și două ore în afara orașelor. În cazul contrar, după intervenție se returnează contravaloarea cardului 9695 achiziționat.
  •  Ofertă unică: la repatrierea autovehiculului cardul suportă până la 6.500 de lei din cheltuielile avute.
  •  Fără limite de intervenții, oriunde în România și Europa.
  • Fără limite de kilometri, oriunde în România și Europa.

 

Marius LAZIA
Director Executiv 9695

Potențialul proiectului 9695, ca și estimare de prospecți, este unul enorm ținând cont că doar 4% dintre conducătorii auto colaborează cu o societate de asistență rutieră. Având în vedere că 26% beneficiază indirect de un serviciu de asistență, 19% prin intermediul polițelor CASCO și 7% prin intermediul serviciilor postvânzare în cazul autovehiculelor noi, ajungem astfel la diferența finală de 70% din numărul conducătorilor auto care nu au acces la servicii de asistență rutieră. Luând în considerare aceste cifre, structura parcului național de autovehicule, precum și limitarea de vechime a autovehiculelor de până la 10 ani, rezultă o estimare finală de 800.000 de posibili clienți pentru cardurile de asistență rutieră 9695.
Din perspectiva nevoii unui astfel de produs, lucrurile sunt mult mai clare. Peste 76% dintre șoferi conduc mașina zilnic fiind astfel expuși riscurilor acoperite de cardurile 9695: defecțiuni tehnice, evenimente rutiere, alimentare greșită, pană de carburant, pană de cauciuc sau blocarea mașinii/pierderea cheii. Din statisticile proprii, rata de incidență a acestor riscuri depășește 8%.
Peste 76 dintre persoane pleacă în concediu folosind mașina personală și au nevoie de siguranță și confort în eventualitatea producerii evenimentelor amintite.
Pentru a beneficia de protecție, peste 35% dintre conducătorii auto ar fi dispuși să plătească mai mult de 200 lei/an, în condițiile în care prețul cardurilor anuale se încadrează între 100 și 300 lei pe an în funcție de tipul acoperirii incluse.
În concluzie, există un potențial de cel puțin 800.000 de clienți, nevoia pentru astfel de servicii, dar și disponibilitatea de a plăti prețul aferent.
Cu toate că 9 din 10 șoferi au auzit de asistența rutieră, majoritatea asociază conceptul cu o firmă de tractare locală sau o firmă de reparații. Educarea, se face mult mai ușor într-un mediu în care clientul final este obișnuit să discute despre risc iar structurile de vânzare ale brokerilor au abilitățile necesare pentru a face o vânzare consultativă, bazată pe identificarea nevoilor și evidențierea soluțiilor bazate pe avantaje și beneficii.
În același timp, educarea poate avea rezultate sporite dacă este efectuată într-un mediu precum cel oferit de structurile de vânzare ale brokerilor, întrucât clientul deja are încredere în consultantul de la care achiziționează produse similare care au la bază riscul. În concluzie, profilul clientului de carduri 9695 corespunde în mare parte cu profilul clientului din asigurări, ceea ce înseamnă că îi este deja client în zona produselor auto și travel.

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (9695 și brokerii de asigurare: 800.000 de obiective comune).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Ora de Risc

Bunurile sau viata? Ce isi asigura romanii?

Paul SWOBODA - Presedinte al Directoratului GRAWE Romania

Adina MANDOIU - Director de Marketing, PR si Comunicare, GRAWE Romania

Sergiu COSTACHE - Revista PRIMM Asigurari & Pensii


TOP Stiri 1asig

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!