Evenimente
A V-a ediție a Conferinței Anuale a Asigurătorilor din România
Autor:Vlad BOLDIJAR
Vineri, 05 August 2016

27 iunie 2016

Uniunea Naţională a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare din România a organizat, la finalul lunii iunie a.c., a V-a ediție a Conferinței Anuale a Asigurătorilor din România. Nevoia de consolidare reputațională, protecția și încrederea consumatorilor în industria de asigurări, dar și necesitatea de comunicare și adaptare la nevoile clienților au fost printre cele mai importante tematici abordate. 
În deschiderea evenimentului, Sergio BALBINOT, Președinte Insurance Europe, a subliniat impactul Directivei Solvabilitate II asupra pieței de asigurări, dar și importanța protecției consumatorului. Pentru a le putea oferi în continuare clienților produsele de care au nevoie, pentru a putea să le protejăm viața, sănătatea, bunurile și economiile, avem nevoie de un cadru legislativ care să ne permită să facem acest lucru. Apreciem și sprijinim regimul de supraveghere Solvabilitate II, care este concentrat pe un management al riscului mai bun, exigențe mai mari în materie de capital, centrat pe consumator. 
În același timp, Remi VRIGNAUD, Președintele UNSAR, a subliniat importanța reputației pentru industria asigurărilor. Asigurătorii lucrează, de fapt, într-un business al încrederii, pentru că produsele vândute nu au o utilitate imediată, palpabilă. Cu siguranță, pentru industria de asigurări, încrederea consumatorilor este o condiție primordială pentru a-și putea conduce afacerea, iar capitalul de încredere este acumulat, în principal, prin capacitatea unei companii de a îndeplini nevoile consumatorului și chiar de a-i depăși așteptările.
Reputația unei companii de asigurări se câștigă foarte greu, dar mai ales în situația prezentă se poate pierde în timp foarte scurt, a arătat Marius VORNICEANU, Vicepreședinte - Sectorul asigurări, ASF. Acesta a subliniat că încrederea clienților are la bază reputația companiei. Piața asigurărilor din România a înregistrat probleme serioase din perspectiva reputațională. Rezultatele din ultimii doi ani și mai ales evenimentele care au avut loc în piață au arătat că nivelul de încredere al cetățenilor și nivelul de educație financiară este redus, a declarat oficialul ASF.
Ca în fiecare an, în cadrul conferinței au fost acordate premii pentru cel mai bun material jurnalistic pe teme de asigurări şi pentru cea mai bună campanie de responsabilitate socială în asigurări, desfăşurate în anul 2015. 
În cazul primei categorii, câștigătorii au fost Andreea RADU (Senior Editor, XPRIMM Publications) și Șerban BUȘCU (jurnalist, profit.ro), în vreme ce premiul pentru cea mai bună campanie de responsabilitate socială în asigurări a fost acordat OMNIASIG VIG pentru campania ,,Asigurare cu valoare”.
Totodată, au fost lansate „Bursele UNSAR”, acestea fiind primite de trei studente fară posibilităţi materiale, dar cu rezultate foarte bune la învățătură. Cea de-a doua noutate a constituit-o acordarea Academiei de Studii Economice din București a trofeului UNSAR ,,Contribuția la formarea educațională a resurselor umane din industria asigurărilor”.

 

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (A V-a ediție a Conferinței Anuale a Asigurătorilor din România ).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Ora de Risc

Ce avantaje aduce soferilor decontarea directa pe RCA

Aurel BADEA - Chief Underwriting Officer, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari

Viorel VASILE - CEO-ul SAFETY Broker si Presedintele PRBAR 

Sergiu COSTACHE - Revista PRIMM Asigurari & Pensii


TOP Stiri 1asig

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!