LifeStyle
Ce înseamnă vacanță de vară pentru managerii din asigurări?
Autor:Sabrina CANEA
Joi, 15 Septembrie 2016

Septembrie este luna perfectă pentru a descărca fotografiile din vacanță și pentru a face o radiografie a momentelor minunate petrecute cu familia și prietenii. Cunoscând presiunea la care sunt supuși în activitatea cotidiană managerii din industria asigurărilor, am fost curioși să aflăm cum au ales aceștia să-și petreacă timpul liber de peste vară, pentru a-și reîncărca bateriile pentru un nou an?

Trebuie să admitem că nu este ușor să lucrezi sub stres continuu, ceea ce de multe ori se întâmplă celor cu funcții de conducere. Totuși, aflându-ne la finalul perioadei concediilor, care presupune  plecări cât mai departe de casă, pentru relaxare și pentru a petrece cât mai mult timp alături de cei dragi, am vrut să aflăm prin ce se caracterizează vacanța de vară a liderilor din asigurări?
 Un lider de companie nu se deosebește cu nimic de un angajat „normal”, spune Marcel PÎRCIOG, Director General, ASITO KAPITAL. Timpul liber trebuie să fie la fel de valoros pentru fiecare dintre noi, a adăugat acesta. Aceeași idee este accentuată și de Emilia BUNEA, Director General, METROPOLITAN Life: Timpul liber este foarte valoros pentru oricine – pentru o „stay at home mum” la fel de mult ca pentru un lider de companie. Astfel, liderul companiei merită și se poate deconecta în perioada vacanțelor, singura condiție este să aibă în echipă persoane competente care să preia responsabilitățile pentru această perioadă, subliniază Daniela VRĂBIUȚĂ, Director Național Dezvoltare, CAMPION Broker de Asigurare.
Încă de la începutul materialului vorbim despre o vacanță „ideală”. Totuși, ce înseamnă un concediu ideal pentru liderii din industria de asigurări? Alexandru APOSTOL, Director General, MaxyGo Broker de Asigurare, consideră că nu putem vorbi despre un concediu perfect fără să vorbim despre familie. Aceasta este „plină de povești scrise și trăite în familie”, a mărturisit și Viorel VASILE, CEO, Safety Broker de Asigurare. De aceeași părere este și Gheorghe BALABAN, Director General, DAW Management Broker de Asigurare: Vacanța ideală este atunci când poți fi alături de familie pentru a recupera timpul pierdut din timpul anului, atunci când mă dedic muncii.
Vacanţa ideală este cea petrecută cu familia și în care reușești să te simți ca «acasă, departe de casă», departe de tot ce înseamnă afaceri și stres cotidian. Ea îmbină noul cu uzualul, te ține în priză și te și relaxează simultan, a subliniat Viorel VASILE.
Antonio SOUVANNASOUCK, Director General, ASIGEST Broker, preferă să împartă vacanța în două: cu copii și fără copii. „Cea cu copiii este orientată către relaxare: plaja, lectură, înot, activități sportive minimale. Cea fără copii are ca principiu odihna activă: descoperirea unei destinații noi, vizitarea unor obiective, plaja, lectura și activități sportive recreative (înot, caiac, rafting, snorkeling ori paddling), a explicat acesta.
Vacanța ideală în viziunea Adrianei GRECU, CEO, AON România trebuie să fie neapărat la mare, împreună cu familia: Să am în jur familia mea și poate câțiva prieteni simpatici, obligatoriu cu copii ca și mine sau dispuși să dea în mintea copiilor, plus câteva „ingrediente” care-mi asigură relaxarea, starea de bine și deconectarea de la activitățile curente – spre exemplu, un loc confortabil, câteva cărți, un vin bun și oameni cu bun simț în jur, a mai spus aceasta. 
În linii mari, o vacanță ideală rupe tiparele şi încălzește sufletul adeseori amorțit de cerințele practice de zi cu zi, consideră Emilia BUNEA. Important este să simți cu adevărat: unii dintre noi vom ajunge la asta prin contactul cu arta în city breaks, alții cuprinzând cu privirea panorama de pe un vârf de munte, alții rămânând acasă şi găsind în fine timp pentru o discuție de suflet cu un prieten adevărat, a adăugat aceasta. 
Atunci când vine vorba despre activitățile preferate ale managerilor, putem enumera lectura, serile dedicate filmelor sau serialelor, ieșirile în oraș cu familia sau prietenii, dar și sportul. La capitolul sport, preferate sunt înotul, mersul pe bicicletă, antrenamentul la sală, precum și drumețiile montane, dar regăsim și preferințe mai neconvenționale precum dansul ori tenisul de masă sau de câmp.
Vacanța implică de multe ori și descoperirea de locuri noi: Îmi place să călătoresc alături de familie către destinații necunoscute, unde putem să ne bucurăm de plajă, arta culinară a locului și, desigur, de un pahar de vin bun. Astfel, îmi pot îmbogăți cunoștințele legate de cultura și tradițiile locului respectiv, a mărturisit Alexandra DURBACĂ, Country Manager, INSIA EUROPE Broker. Astfel, vacanța reprezintă o sursă de insipirație și creativitate, explică Daniela VRĂBIUȚĂ. Energia pe care o reclădesc în perioada vacanței, o împărtășesc apoi cu echipa mea, adaugă aceasta.
În ciuda faptului că vacanța de vară – concediul – reprezintă perioada într-adevăr scurtă în care te poți rupe de activitățile zilnice de la locul de muncă, există și situații în care jobul își face loc și în ceea ce numim timp liber, mai ales în situația în care deții responsabilități importante, ca aceea de manager. Adriana GRECU ne amintește, în acest context, de cât de importantă este menținerea unui echilibru între timpul personal și acest tip de intervenții, accentuând faptul că vacanța nu este numai un premiu pentru efortul depus zi de zi, ci și o necesitate, pentru a putea continua și a fi performant.
Trecând în revistă și partea tehnologică a vieții noastre, putem spune că managerii nu se rup total de tehnologie și socializare pe durata vacanței. Gadget-urile preferate ale liderilor din asigurări sunt, desigur, nelipsitul smartphone, dar și tableta, Kindle-ul ori ipod-ul. Ca rețele sociale, în frunte râmane „vedeta” Facebook, urmată LinkedIn.

 

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Ce înseamnă vacanță de vară pentru managerii din asigurări?).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Ora de Risc

Bunurile sau viata? Ce isi asigura romanii?

Paul SWOBODA - Presedinte al Directoratului GRAWE Romania

Adina MANDOIU - Director de Marketing, PR si Comunicare, GRAWE Romania

Sergiu COSTACHE - Revista PRIMM Asigurari & Pensii

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!