LifeStyle
Creating shared value – Dincolo de ceașca de cafea
Vineri, 03 Iulie 2015

Aţi avut vreodată nevoie de motive întemeiate ca să beţi o cafea? Suntem aproape siguri că da. O ceaşcă de cafea,  aromată şi tare,  poate fi substitutul cu ajutorul căruia să reziști unei zile cu agendă foarte încărcată, dar poate să reprezinte și pretextul unei întâlniri cu parteneri de afaceri sau cu prieteni ori chiar al unui rendez-vous romantic. Savoarea inconfundabilă a unei specialități fine, precum cea oferită de NESCAFÉ,  ne însoțește negreșit și atunci când sărbătorim succesul şi este și companionul perfect pentru un mic dejun târziu, duminica, în compania unei cărţi fascinante.
Este clar! Există numeroase ocazii în care să bem cafea, dar pentru mulți iubitori ai cafelei ziua nu poate începe înainte de a savura o ceașcă din licoarea consumată încă din secolul al XV-lea.
 De foarte multe ori, cafeaua reprezintă prilejul perfect pentru un networking de calitate. Astfel, în cadrul FIAR - Forumul International Asigurari-Reasigurari, cel mai important eveniment internațional de profil al primăverii europene, NESCAFÉ a oferit cu generozitate acele momente de relaxare și reîncărcare a bateriilor în timpul unei zile de muncă – fie că era vorba de startul uneia dintre conferințele de maxim interes, de o pauză între întâlnirile bilaterale sau de succesul sărbătorit la încheierea unui deal profitabil.
NESCAFÉ, brandul companiei Nestlé care a debutat la nivel mondial ca o soluție inovatoare pentru conservarea stocurilor mari de cafea, este una dintre cele mai populare băuturi din întreaga lume.
Astăzi, la nivel mondial, în fiecare secundă, se consumă  peste 5.500 de căni de cafea solubilă NESCAFÉ, fiecare produs fiind creat în funcție de preferințele consumatorilor.
Așadar, nu ezitați să mergeți la o cafenea în pauza de la serviciu,  să vă preparați o cafea la espressorul de la birou sau vă pregătiți singuri cafeaua preferată,  NESCAFÉ.

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Creating shared value – Dincolo de ceașca de cafea).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Ora de Risc

Bunurile sau viata? Ce isi asigura romanii?

Paul SWOBODA - Presedinte al Directoratului GRAWE Romania

Adina MANDOIU - Director de Marketing, PR si Comunicare, GRAWE Romania

Sergiu COSTACHE - Revista PRIMM Asigurari & Pensii


TOP Stiri 1asig

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!