Editorial
De ce MysteryShopping?
Vineri, 15 Februarie 2013


Cu siguranţă, în acest moment, iniţiativa editorială a Media XPRIMM de a prezenta vizite de tip MysteryShopping realizate la agenţiile asigurătorilor vă este familiară. Atât articolul publicat în numărul trecut al Revistei PRIMM Asigurări & Pensii cât, mai ales, cei peste 6.000 de cititori ai 1asig.ro,  la care se adaugă reacţiile primite de la dumneavoastră, Cititorii noştri, ne-au îndemnat să continuăm şi să extindem acest demers jurnalistic.
Și pentru ca iniţiativa noastră, parte a noii politici editoriale a Media XPRIMM, să fie înţeleasă pe de-a-ntregul,  suntem datori să facem câteva precizări:

  • noua rubrică nu este un demers ştiinţific care își propune  o acoperire riguroasă, cu urmărirea etapelor,  specifică studiilor realizate de firme de profil. Ne-am hotărât să vă oferim o prezentare veridică a vizitelor noastre,  cu părţile bune și mai puțin bune sau rele,  cu accentuarea acelor aspecte cu care orice client se confruntă în relația directă cu reprezentanţii companiilor;
  • privită din perspectiva clientului, vizita făcută de noi la o companie redă cu exactitate comportamentul unui client tipic. Oare un client, când îşi încheie o asigurare, încearcă şi a doua oară la aceeaşi companie în speranţa că va fi tratat altfel?
  • am ales să nu facem publice numele societăților sau identitatea persoanelor cu care am intrat în contact,  pentru că,  prin situațiile pe care vi le supunem atenției,  încercăm să venim în sprijinul tuturor companiilor,   în scopul optimizării relației cu clientul,  pentru o calitate superioară a raporturilor dintre cele două părți,  și nu pentru construirea unui avantaj în raport de concurență.  Deopotrivă, ne-am propus să evidențiem  și acele aspecte pozitive care contribuie la creșterea gradului de satisfacție a clienților  și la fidelizarea lor,  și,  mai departe,  la o nouă competitivitate pe piața de profil.

Aşteptăm,  așadar,  cu interes reacţiile şi propunerile Dumneavoastră în legătură cu subiectele pe care doriți să le abordăm în numerele următoare, după ce,  bineînțeles,  veți parcurge materialul pe care vi-l prezentăm în această ediție,  și care reflectă concluziile la care am ajuns în urma unor vizite la trei  asigurători de top din piața locală. 

Redacția PRIMM

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (De ce MysteryShopping?).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Ora de Risc

Cum arată perspectivele financiare pentru viitorii pensionari?

Alexandru CIUNCAN - Secretar General, APPA -Asociația Pentru Promovarea Asigurarilor
Ciprian LADUNCA - CFO, METROPOLITAN Life 
Sergiu Costache - Revista PRIMM Asigurari & Pensii


TOP Stiri 1asig

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!