Media & Marketing
„Faci cumpărături, aduni puncte şi primeşti asigurări!” Cât de aproape suntem de acest moment?
Autor:Oana RADU
Luni, 02 Septembrie 2013

Cei cinci ani de criză economică şi rezultatele în creştere ale pieţei de brokeraj în asigurări au conturat câteva elemente pe care le putem numi “secrete ale succesului” în domeniu. Orientarea spre retail şi parteneriatele strategice sunt doar două dintre ele.

În piaţa de asigurări s-au înmulţit informările cu privire la diverse parteneriate strategice pe care brokerii de asigurare, recunoscuţi pentru flexibilitatea care îi ajută să facă performanţă şi în vremuri grele, le încheie cu marii comercianţi de tipul hipermarket-urilor, portalurilor dedicate cumpărăturilor online şi lanţurilor de benzinării.
Chiar la o primă vedere, avantajele sunt evidente pentru intermediarii de asigurări: parteneriatul le oferă oportunitatea de a folosi o cale de distribuţie mai ieftină, au acces la o bază de clienţi pe care altfel ar fi construit-o cu greu şi, nu în ultimul rând, obţin beneficii de imagine asociindu-şi numele cu branduri importante în piaţa românească de retail (Cora, MOL România, elefant.ro etc.).
Mai important însă este că,  în prezent, aceşti mari distribuitori manifestă un interes mai mare faţă de produsele de asigurare, ceea ce, inevitabil, aduce asigurările mai aproape de universul cumpărăturilor de zi cu zi al consumatorului român.
Aşa că, nu este greu să îţi aminteşti că ţi-a expirat RCA-ul sau asigurarea de locuinţă când te afli printre rafturile unui hipermarket şi o voce te îndeamnă să nu uiţi că de acum, odată cu pâinea, laptele şi legumele din coş poţi pleca de la ei şi cu o asigurare încheiată de compania de brokeraj parteneră. Tot aşa, te gândeşti mai des la asigurări şi când site-ul de pe care ţi-ai cumpărat cărţi şi muzică în ultimul an îţi spune că ai o reducere la asigurare dacă o închei la partenerul lor.

Piaţa de brokeraj în asigurări a depășit pragul de 400 milioane euro prime brute intermediate la 30 iunie 2013.

Cel mai recent parteneriat strategic încheiat de un jucător din piaţa locală de asigurări este cel dintre SAFETY Broker şi MOL România. Prin lansarea campaniei “Asigură-te că ai carburant!”, până în luna decembrie 2013, posesorii de carduri Multibonus MOL care încheie o poliţă de asigurare în reţeaua SAFETY Broker beneficiază de reduceri speciale ale primei de asigurare.
În plus, orice client sau potenţial client SAFETY Broker, indiferent dacă este sau nu posesor al unui card Multibonus MOL, care achiziţionează asigurări noi pentru care achită o valoare mai mare de 1.000 lei primeşte automat un card de carburant MOL Green preîncărcat cu 50 lei sau 100 lei,  în funcţie de valoarea primei plătite.
În cazul unei colaborări de acest gen între două brand-uri puternice precum MOL şi SAFETY Broker, principalele avantaje sunt ale clienţilor comuni,  pentru că ei sunt cei ce vor beneficia de condiţii speciale. Partenerii, respectiv MOL şi SAFETY, au astfel ocazia de a aduce un plus propriilor programe de loialitate. Parteneriatul nostru se află la început, iar pe măsură ce se va dezvolta vom putea găsi şi mai multe căi de a le oferi clienţilor comuni soluţii eficiente, ne-a declarat Viorel VASILE, Managing Partner, SAFETY Broker.
Feedback-ul primit până acum este foarte bun. Sunt clienţi tradiţionali SAFETY care au solicitat intrarea în programul de loializare al MOL pentru a beneficia de condiţiile speciale oferite de parteneriatul nostru. De asemenea, reţeaua SAFETY a primit asiguraţi noi din rândul clienţilor MOL posesori de carduri de fidelitate Multibonus, a completat acesta.
SAFETY consideră că un astfel de program care oferă preţuri speciale poate creşte disponibilitatea clienţilor cu venituri medii şi mici de a achiziţiona o asigurare RCA sau CASCO. Iar un client în plus venit prin intermediul unui parteneriat strategic, pe care ai şansa de a-l fideliza, nu este niciodată de neglijat.

SAFETY Broker estimează că va avea 15.000 de clienţi noi pe lună din parteneriatul cu MOL Romania.

Acesta fiind contextul, ne întrebăm dacă viitorul apropiat ne rezervă ocazia de a scrie:
Alimentezi la benzinăria X, aduni puncte şi primeşti reduceri de până la 70% la orice tip de asigurare la brokerul nostru de asigurare şi, în plus, o asigurare obligatorie a locuinţei gratuită!
sau
Ofertă nouă la hipermarket-ul Y! Faci cumpărături, aduni puncte, le lipeşti pe cuponul promoţional şi primeşti (nu, nu o tigaie ceramică!) o asigurare RCA sau o reducere pentru poliţa CASCO!

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului („Faci cumpărături, aduni puncte şi primeşti asigurări!” Cât de aproape suntem de acest moment?).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Ora de Risc

Cum arată perspectivele financiare pentru viitorii pensionari?

Alexandru CIUNCAN - Secretar General, APPA -Asociația Pentru Promovarea Asigurarilor
Ciprian LADUNCA - CFO, METROPOLITAN Life 
Sergiu Costache - Revista PRIMM Asigurari & Pensii


TOP Stiri 1asig

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!