Sanatate
Investiţia în oameni şi planul de afaceri pe termen lung
Autor:Daniela IONESCU, Tied Agents National Sales Manager, SIGNAL IDUNA România

În timp ce nenumărate companii de asigurări se luptă să supravieţuiască pe o piaţă destabilizată de criza economică din ultimii trei ani, noi - SIGNAL IDUNA România - ne facem planuri pentru noi proiecte. Strategia de business pe termen lung a companiei se bazează pe o investiţie substanţială în resursele umane.


SIGNAL IDUNA România mizează pe o dezvoltare sigură a portofoliului, evitând pe cât posibil contractele care au tendinţa de a se anula repede. Reţeaua de agenţii şi departamentele SIGNAL IDUNA România se dezvoltă sistematic, pe considerente de rentabilitate. În viziunea SIGNAL IDUNA România, succesul business-ului este asigurat de calitatea afacerilor sale şi de o activitate eficientă pe o perioadă îndelungată.
Elementul-cheie care asigură dezvoltarea şi rentabilitatea companiei sunt oamenii, echipa de profesionişti care formează filiala din România a SIGNAL IDUNA. Compania investeşte în fiecare agent în parte, fiind conştientă că succesul afacerii nu poate fi atins decât prin performanţa şi loialitatea angajaţilor.
Altfel spus, managerii responsabili de bunul mers al companiei sunt antrenaţi să execute mai multe funcţii decât cele care se numără în mod normal printre atribuţiile unor directori de agenţii. Astfel, ei sunt instruiţi să înţeleagă că o echipă adevărată nu se poate construi pe baza unei fluctuaţii permanente de angajaţi care intră şi ies din companie, ci pe un nucleu de consultanţi şi de agenţi de vânzării antrenaţi şi experimentaţi.
Din acest motiv, SIGNAL IDUNA România lansează un amplu program de training-uri care va cuprinde, printre altele, şi managementul vânzării la nivelul brokerilor regionali şi locali. Astfel, compania susţine dezvoltarea profesională şi personală a angajaţilor săi, printr-un program motivaţional care oferă plus-valoare.
Mai mult, SIGNAL IDUNA a creat un plan de finanţare, pentru a oferi resursele necesare pregătirii nou-veniţilor în domeniul asigurărilor, dar şi vânzătorilor experimentaţi de pe piaţă. Iar produsele pe care le-am lansat au fost gândite în aşa manieră încât să corespundă experienţei acestor agenţi de vânzare.
În plus, vânzătorilor experimentaţi li s-a deschis un nou orizont, acela de a practica în mod regulat vânzarea business-to-business, compania investind mult efort pentru antrenarea lor în acest domeniu. Training-ul se bazează pe o analiză atentă a necesităţilor forţei de vânzare, fiind organizat pe niveluri diferite.
Totuşi, programul nu este niciodată acelaşi, ci variază de fiecare dată, în funcţie de istoricul participanţilor şi de necesităţile acestora. După fiecare training, se măsoară rezultatele concrete şi, în cazul în care o anumită etapă nu şi-a atins scopul, aceasta este reorganizată şi redefinită pentru a deveni eficientă.
Feedback-ul primit de la angajaţi demonstrează că training-urile noastre sunt un diferenţiator, care îi motivează şi îi ajută să evolueze pe scara profesională.
În ceea ce priveşte planul de carieră în cadrul SIGNAL IDUNA România, acesta joacă un rol crucial în structura companiei, fiecare funcţie fiind clar conturată şi evaluată după anumiţi parametri de eficienţă. Promovarea în cadrul companiei urmează nişte reguli stricte, ceea ce înseamnă că managerii ajung în această poziţie abia după ce au experimentat un program îndelungat de pre-management. Branch Managerii de azi sunt Regional Sales Managerii de mâine.
De asemenea, directorii de agenţie sunt recrutaţi din rândul celor mai buni profesionişti de pe piaţă, după criteriul performanţei şi al eficienţei, tocmai pentru că ei reprezintă coloana vertebrală a reţelei de agenţii.
Prin urmare, acest sistem acordă importanţa cuvenită fiecărei poziţii din cadrul companiei, iar funcţiile de conducere sunt, la rândul lor, recunoscute şi apreciate de către toţi angajaţii. O importanţă foarte mare este acordată cooperării între front office şi back office.
Această politică organizaţională a înscris SIGNAL IDUNA România pe o linie ascendentă şi stabilă, după o perioadă de instabilitate care a provocat eşecul altor companii de profil de pe piaţă.
În acest context, lucrăm la consacrarea unei organizaţii care să lase o amprentă de profesionalism şi responsabilitate asupra propriilor angajaţi. Scopul principal al companiei este să fie o şcoală serioasă de asigurări din România şi să devină un punct de referinţă în cariera celor care au făcut sau fac parte din această echipă.
Proiectul de viitor al SIGNAL IDUNA se concentrează pe un business eficient şi pe o creştere treptată, susţinută de grupul din care face parte, care oferă suport strategic, dar permite şi o libertate totală de mişcare profesioniştilor din divizia locală. Succesul pe termen lung al afacerii este garantat de performanţa şi continua dezvoltare a managementului şi a angajaţilor SIGNAL IDUNA.

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Investiţia în oameni şi planul de afaceri pe termen lung).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Ora de Risc

Cum arată perspectivele financiare pentru viitorii pensionari?

Alexandru CIUNCAN - Secretar General, APPA -Asociația Pentru Promovarea Asigurarilor
Ciprian LADUNCA - CFO, METROPOLITAN Life 
Sergiu Costache - Revista PRIMM Asigurari & Pensii


TOP Stiri 1asig

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!