XPRIMM Time for Business
Iulian RUICU, TeAsiguri.ro: Vizăm 200.000 de potențiali clienți și o ratî de penetrare de 8%
Autor:Cristian ŞUCA
Marti, 11 Iulie 2017

Noi generații de angajați, cu noi viziuni asupra pachetelor de beneficii extra-salariale și noi abordări din partea angajatorilor, pentru a atrage și menține angajații tineri. Pe scurt, acestea ar fi elementele în jurul cărora gravitează, azi, piața muncii. Concret, simpla implicare a personalului HR în recrutarea viitorilor angajați nu mai este suficientă, iar angajatorii trebuie să înainteze oferte din ce în ce mai atrăgătoare, mai ales în ceea ce privește capitolul beneficii extra-salariale.

În acest context, a apărut ideea de TeAsiguri.ro, un proiect în spatele căruia se ascunde o echipă tânără și ambițioasă, care îmbină experiența cu creativitatea. După un început mai greu, ca în orice domeniu, TeAsiguri.ro, un program de beneficii în asigurări, a ajuns, astăzi, la 70.000 de clienți potențiali. Invitat la cea mai recentă ediție a emisiunii XPRIMM Time for Business, Iulian RUICU – Managing Partner, TeAsiguri.ro -, a abordat, în detaliu, toate elementele care au așezat TeAsiguri.ro pe drumul către succes.

Pentru început, RUICU a explicat, pe înțelesul tuturor, cum funcționează acest proiect. “TeAsiguri.ro este un proiect de beneficii pe care îl adresăm angajaților marilor companii - cu peste 100 de angajați -, și funcționează ca un canal alternativ de distribuție pentru asigurătorii cu care am negociat discount-uri pentru asigurările uzuale personale ale acestor angajați: asigurări CASCO, asigurări de locuință, asigurări medicale de călătorie în străinătate. În mecanismul de comunicare cu acești angajați, trigger-ul este această reducere, dar nu vrem sa fim percepuți, în relația cu acești angajați, ca un furnizor de discount-uri, așa că am implementat o serie întreagă de instrumente care ne ajută să ajungem mai ușor la acești angajați”, susține Iulian RUICU.

După un început mai dificil, în care reticența viitorilor clienți și parteneri a constituit un obstacol, TeAsiguri.ro a ajuns, astăzi, la 70.000 de clienți potențiali. Practic, TeAsiguri.ro și-a atins deja target-ul stabilit pentru anul în curs, deși 2017 este doar la jumătate. Mai mult, echipa vizează, pentru 2020, un prag de 200.000 de potențiali clienți.

“În momentul acesta, suntem la un nivel de 70.000 de potențiali clienți cărora le adresăm aceste programe de beneficii și intențționăm ca, în următoarea perioadă, să ajungem la 200.000 de potențiali clienți. Pentru 2017, ne-am atins deja target-ul, iar acesta este un lucru îmbucurător. Dar, dincolo de un contract la nivelul acesta, de număr de angajați, este important și modelul nostru de business, B2B2C, care este construit pe număr de polițe. Deci, este importantă și rata de conversie. Practic, câți din acești angajați ajung să ne solicite o cerere de asigurare? Dintre acele cereri, câte se transformă în polițe de asigurare? Acest aspect poate fi îmbunătățit. În momentul de față, suntem foarte atenți la aceste monitorizări și, în același timp, optimiști, pentru că, pentru următoarea perioadă – respectiv, anul 2020 -, dincolo de numărul acesta de 200.000 de potențiali clienți cărora ne adresăm, o altă cifră ambițioasă este o rată de penetrare de 8%, ceea ce ne va aduce cu adevărat un număr important de polițe”, explica Iulian RUICU – Managing Partner, TeAsiguri.ro.

Pentru a ajunge aici și, totodată, pentru a continua pe același trend ascendent, echipa din spatele TeAsiguri.ro s-a axat, printre altele, pe studii de piață și pe criterii concrete de identificare a publicului țintă.

“În afară de număr, sunt importante și calitatea, și accesul la informație, și modul cum se comunică în interiorul companiei. De aceea, la întâlnirile specifice de HR la care participăm, suntem foarte atenți și la modul lor de organizare internă, pentru că, de fapt, fiind un model de business B2B2C, este extrem de important cum ajungem la acest angajat - client final. (…) Am făcut un studiu și, în momentul de față, sunt aproximativ 4.600 de companii cu peste 100 de angajați, care însumează două milioane de angajați. Din rândul acestor două milioane de angajați, dacă ar fi să luăm în calcul o rată de penetrare de 20%, cât ar reprezenta partea de asigurări facultative - pentru că, în portofoliul nostru, polițele RCA reprezintă maximum 25% -, am ajunge la un nivel de 400.000 de potențiali clienți. Pe o rată cross-sell de o poliță și jumătate, ajungem la un potențial de 600.000 de polițe”, punctează Iulian RUICU.

Privind în perspectivă, TeAsiguri.ro va continua să inoveze și să propună o abordare care să atragă noi clienți și parteneri. “Noi ne diversificăm continuu abordarea către clientul final. În afară de aceste asigurări generale pe care le promovăm, avem, în momentul de față, intenția de a oferi produse individuale de viață și sănătate către acești angajați”, dezvăluie Iulian RUICU – Managing Partner, TeAsiguri.ro.

Din aceeași emisiune, mai puteți afla, printre altele: cum decurge parteneriatul cu asigurătorii, cum s-a transformat reticența de la inceput în încrederea de astăzi, cât de flexibili sunt angajatorii și cât de dispuși sunt să adapteze ofertele în funcție de cererile preluate de TeAsiguri.ro, care este cheia succesului în retail, cum se va schimba piața în viitorul mai mult sau mai puțin apropiat, dar și alte informații la fel de interesante.

 

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Iulian RUICU, TeAsiguri.ro: Vizăm 200.000 de potențiali clienți și o ratî de penetrare de 8%).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Ora de Risc

Cum arată perspectivele financiare pentru viitorii pensionari?

Alexandru CIUNCAN - Secretar General, APPA -Asociația Pentru Promovarea Asigurarilor
Ciprian LADUNCA - CFO, METROPOLITAN Life 
Sergiu Costache - Revista PRIMM Asigurari & Pensii

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!