Media & Marketing
Like & Share! dacă înţelegi puterea reţelelor de socializare
Autor:Oana RADU
Vineri, 01 Noiembrie 2013

Dacă cineva se mai îndoia de puterea reţelelor de socializare, evenimentele lunii octombrie au arătat că Facebook funcţionează şi în România mai bine decât cele mai rapide agenţii de ştiri. A dovedit totodată că este şi o platformă excelentă de promovare a unei campanii naţionale de educare şi informare în asigurări.

Duminică, 6 octombrie, ora 04:37

Prin intermediul paginii oficiale de Facebook a Media XPRIMM, utilizatorii reţelei de socializare au aflat magnitudinea celui mai puternic seism din ultimii patru ani din țara noastră, la doar 7 minute de la producerea acestuia. Cititorii fideli care  urmăresc publicaţiile PRIMM şi XPRIMM pe Facebook au putut afla într-un timp record primele rezultate ale măsurătorilor indicate de seismografe, chiar înainte ca televiziunile de ştiri să preia informaţia!
Fotografia devenită viral cu mesajul „Păstraţi-vă calmul - avem 5,7 motive în plus să sprijinim: OCTOMBRIE, luna asigurărilor de locuinţă!” (n.r. - magnitudinea estimată imediat după seism a fost 5,7 Richter) a ajuns la aproape 2.000 dintre utilizatorii de Facebook din România, într-o zi de duminică, în care traficul pe internet este mult sub media celorlalte zile ale săptămânii.
Cutremurul s-a produs chiar în Luna Asigurărilor de Locuinţă, în plină derulare a campaniei “Totul pentru casa mea”, iar reţele de socializare şi-au arătat din plin puterea în popularizarea mesajelor care îndeamnă românii să îşi asigure casele.

„Susţinem Luna Asigurărilor de Locuinţă!” - mesajul pe care l-ai văzut în octombrie la prietenii tăi pe Facebook

Cu ajutorul tuturor celor care cred în rolul informării în procesul de conștientizare a populaţiei cu privire la importanţa asigurărilor şi care au susţinut Luna Asigurărilor de Locuinţă, programul iniţiat de APPA - Asociaţia Pentru Promovarea Asigurărilor - în parteneriat cu industria de asigurări din România,  “Totul pentru casa mea”, s-a răspândit rapid în reţelele de socializare online.
De la începutul campaniei „Totul pentru casa mea”, pe 1 octombrie a.c., zeci de pagini şi profile personale de Facebook şi-au arătat susţinerea faţă de întregul proiect, preluând sub formă de Profile Picture, Cover Photo sau Share elementele grafice puse la dispoziţie de organizatori.
Cei mai mulţi dintre susţinătorii campaniei au preluat mesajul viral „Susţin Luna Asigurărilor de Locuinţă” nu doar pe paginile de Facebook, ci şi pe site-urile proprii.
Mulţumim pentru colaborare,  UNSAR, ASIROM VIG, OMNIASIG VIG, CARPATICA Asig, Gothaer Asigurări, GROUPAMA, GENERALI România, CREDIT EUROPE Asigurări, OTTO Broker, PIRAEUS Insurance Broker, PRESTIGE Insurance Broker, DESTINE Broker, APRIL Broker de Asigurare, wall-street.ro, The Money Channel, Ziua Veche, Gazeta de Sud,  precum şi tuturor acelora care au înţeles că mesajul viral „Susţin Luna Asigurărilor de Locuinţă” dovedeşte implicarea în derularea acestui program ce vizează un aspect extrem de important din societatea noastră - nevoia de informare cu privire la asigurări.
Astfel, amploarea pe care mesajul campaniei a luat-o s-a dovedit a fi cu atât mai importantă cu cât s-a bucurat nu doar de susţinerea unor entităţi de tipul celor menţionate,  câtă vreme  la răspândirea mesajului au contribuit numeroase persoane care au înţeles importanţa mesajului şi care au dorit să ajute la difuzarea acestuia prin intermediul paginilor personale de Facebook.
Luna Asigurărilor de Locuinţă a arătat aşadar că se pot face paşi importanţi în direcţia informării şi educării publicului dacă se unesc eforturile principalilor actori din industria de asigurări din ţara noastră. Și a mai demonstrat că promovarea unor mesaje adresate publicului larg se face cel mai bine prin diseminarea acestora în mediile care intră în contact direct cu consumatorul final.
Iar Facebook-ul este, fără doar şi poate, unul dintre aceste medii.
Faptul că mesajul campaniei a găsit un asemenea ecou nu poate constitui decât încurajarea de care APPA şi industria de asigurări aveau nevoie pentru a-şi continua demersul de diseminare a conceptului de asigurări la scară naţională. 

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Like & Share! dacă înţelegi puterea reţelelor de socializare).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Ora de Risc

Cum arată perspectivele financiare pentru viitorii pensionari?

Alexandru CIUNCAN - Secretar General, APPA -Asociația Pentru Promovarea Asigurarilor
Ciprian LADUNCA - CFO, METROPOLITAN Life 
Sergiu Costache - Revista PRIMM Asigurari & Pensii

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!