LifeStyle
Lupta pentru a fi cel mai bun…
Autor:Cezar IONAȘCU, domnideromania.ro
Vineri, 01 Mai 2015

În materia exprimării personalității, a diferențierii de ceilalți, a luptei de a fi cel mai bun, dincolo de slogan, aplecarea spre subiect trebuie sa fie in cadrul fiecărei companii una recurenta și consistentă. Fiecare dintre managerii cu funcții decizionale care structurează in fiecare zi din punct de vedere financiar, administrativ, matematic, întreaga construcție a firmei de asigurare, nu ar trebui să omită imaginea factorului uman, vector de impact absolut la nivel de consumator. Antrenarea armatei de ofițeri si soldați de linie cuprinde, în toate zonele de business, de aici sau din lumea largă, programe prestabilite de educație vestimentara. Alegerea se bazează pe un principiu aproape militar care spune ca “o bătălie se câștiga doar purtând armura corecta”.
Lupta pentru resurse este una care ne dă forța de a continua. Rafinarea acestei lupte la nivelul produselor financiare nu este una mai puțin acută decât, spre exemplu, cea fizică. Se activează cam aceleași zone cerebrale, iar consumul nervos este unul de echivalența unei lupte fizice. Putem face față unor astfel de confruntări dacă zona de putere sau dominanta pe care încercam s-o exprimam este una coerenta vizual si face fata cu brio oponenților. Altfel, devalizarea vine din însăși prima privire adresata. Conform catedrei de matematica a Universității Princeton avem 0,08 secunde pentru a crea o prima imagine. După acest interval, interlocutorul nostru, in cazul in care suntem in eroare, își poate îndrepta gândurile către devalizarea noastră si încadrarea pe un raft cu semnul “-“, fără a fi măcar atent la ce vrem sa transmitem. Astfel, bătălia e pierduta din start. O ținuta neadecvata, greșită, sifonata, pătata, mai mare decât mărimile noastre sau mai mica nu face altceva decât sa convingă pe cel care dorim sa ne asculte sa n-o facă. Pornind de la aceasta cota cu “-“, e foarte greu sa te repoziționezi ulterior, caci interlocutorul tău te va memora așa. Iar următoarele discuții se vor purta, in ce te privește, din poziția celui care ii este inferior. Cel puțin vizual.
În sens contrar, pozitiv, aprecierea propriei persoane printr-o atitudine vestimentara corecta, va face privitorul sa-ti dea o măsura apreciativa la nivel subliminal si sa fie atent la mesajul verbal pe care încerci sa-l transmiți dincolo de apariția ta fizica.
În sens corporatist, în mediul de business, temele pot fi făcute meritoriu pornind de la un lucru simplu: conștientizarea tuturor evenimentelor si acțiunilor ce se vor săvârși în ziua următoare. Acestea se însumează intru-un brief sau o simpla agenda si se regăsesc in mod obligatoriu pregătite in garderoba, cu o zi înainte. Alegerea ținutelor in dimineața aceleiași zile reprezintă pierdere de timp, ineficienta. Firește, pentru ca aceste alegeri sa fie unele simple, la îndemâna dar in același timp unele corecte si conform conjuncturilor in care ajungem, garderoba personala ar trebui sa fie una funcțională. La acest punct trebuie spus ca garderoba chiar este una personala, dat fiind principiile din domeniul imaginii personale care spun ca ținutele, hainele in general, se aleg după trei mari direcții, conferite de rolul acestora.

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Lupta pentru a fi cel mai bun… ).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Ora de Risc

Bunurile sau viata? Ce isi asigura romanii?

Paul SWOBODA - Presedinte al Directoratului GRAWE Romania

Adina MANDOIU - Director de Marketing, PR si Comunicare, GRAWE Romania

Sergiu COSTACHE - Revista PRIMM Asigurari & Pensii


TOP Stiri 1asig

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!