Editorial
Neasiguraţii miza campaniilor de educare în asigurări
Luni, 03 Noiembrie 2014

Slaba educaţie a românilor în materie de asigurări este de prea multe ori pomenită ca una dintre sursele subdezvoltării pieţei locale. Noua piaţă a asigurărilor din România a trecut deja de 20 de ani.
În toată această perioadă, fiecare român care s-a întâlnit cu o poliţă de asigurare a avut ocazia să afle mai mult, direct de la sursă, despre asigurări. Fiecare asigurat care s-a întâlnit cu o daună a aflat, de fapt, ce înseamnă asigurările. Aşa se face, de fapt, adevărata educare a publicului în asigurări: în timp, cu mult efort şi prin servicii de calitate!
Publicul are încă reţineri şi nu e de condamnat! Lupta pentru educarea publicului trebuie dată şi pe stradă! Asemeni unui politician în campanie electorală pentru care voturile indecişilor sau celor care nu vor să se prezinte la vot pot decide soarta unor alegeri, în acelaşi mod, asigurătorii trebuie să convingă nehotărâţii – neasiguraţii! Aceasta e cheia!
Tocmai de aceea, pentru al doilea an consecutiv, luna octombrie a fost pusă sub semnul eforturilor de informare în materie de asigurări de locuinţe. Campania naţională „Octombrie – Luna Asigurărilor de Locuinţe” a avut drept obiectiv creşterea gradului de conştientizare a românilor cu privire la pericolele la care le este expusă locuinţa dar şi informarea lor cu privire la formele de protecţie pe care le oferă o asigurare obligatorie sau facultativă!
Nivelul redus al educaţiei se vede prin însuşi mesajul transmis publicului: o informare primară despre existenţa produselor de asigurare. Doar după multe „luni ale asigurărilor” şi doar atunci când mesajul unor astfel de campanii va depăşi acest stadiu, abea atunci vom putea considera că educarea publicului român a ajuns la alt nivel!

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Neasiguraţii miza campaniilor de educare în asigurări).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Ora de Risc

Cum arată perspectivele financiare pentru viitorii pensionari?

Alexandru CIUNCAN - Secretar General, APPA -Asociația Pentru Promovarea Asigurarilor
Ciprian LADUNCA - CFO, METROPOLITAN Life 
Sergiu Costache - Revista PRIMM Asigurari & Pensii

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!