Editorial
Nici nu v-aţi revenit bine din accident şi deja vă gândiţi la bani?
Vineri, 01 Noiembrie 2013

Un cetăţean european, român, din fericire... asigurat şi, mai ales, informat despre asigurări a fost implicat într-un accident rutier. Un airbag deschis şi o lovitură puternică au fost suficiente pentru a provoca şi vătămări corporale alături de o maşină distrusă.
Fotografia cioburilor de pe asfalt este completată de adrenalină, şoc, intervenţia promptă a medicilor de la SMURD ce pleacă spre spital cu victima, poliţişti ce iau declaraţii şi fac măsurători. În tot acest amestec avem şi spectatorii... grupul curioşilor ce se adună frecvent la astfel de evenimente.
Curiozitatea lor vecină cu indiscreţia îi ţine foarte aproape de momentul declaraţiilor. Mulţimea află astfel rezultatele alcooltestelor şi... printre altele... că şoferul vinovat are RCA! "Să nu fie la compania X, aştepţi 3 ani să plătească doar dacă te judeci cu ei"... se aude un comentariu... Rumoare... vinovatul chiar avea RCA la compania "X".
Din fericire, vătămarea corporală n-a fost una gravă. Concluzia românească: s-ar fi putut şi mai rău. Odată formalităţile efectuate, victima cunoaşte că se poate adresa asigurătorului pentru a solicita despăgubiri şi pentru vătămarea corporală. Nu doar pentru dauna autoturismului.
Cu inima în dinţi şi după 45 de minute de aşteptare la Call-Center-ul asigurătorului întreabă calm care este procedura în astfel de cazuri. Replica din partea reprezentantului companiei de asigurări rămâne memorabilă şi ne lasă fără comentarii: "Dar ce Doamnă, nici nu v-aţi revenit bine din accident şi deja vă gândiţi la bani?"
Deja scriem cu două cifre numărul campaniilor de promovare a pieţei asigurărilor iniţiate de APPA-Asociaţia Pentru Promovarea Asigurărilor si realizate în parteneriat cu asigurătorii români. Insa nu e suficient. Nu până când unii jucători nu îşi dau seama că lucrurile nu mai pot continua aşa la nesfârşit.
Trist însă, replica de mai sus dovedeşte, încă o dată, că fiecare contact dintre asigurători şi clienţi reprezintă o campanie în sine... de promovare sau... în acest caz de anti-promovare.

Redacţia PRIMM

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Nici nu v-aţi revenit bine din accident şi deja vă gândiţi la bani?).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Ora de Risc

Cum arată perspectivele financiare pentru viitorii pensionari?

Alexandru CIUNCAN - Secretar General, APPA -Asociația Pentru Promovarea Asigurarilor
Ciprian LADUNCA - CFO, METROPOLITAN Life 
Sergiu Costache - Revista PRIMM Asigurari & Pensii


TOP Stiri 1asig

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!