Opinii

Înțelepciune împărtășită - Sfaturi din partea managerilor unor agenții de top, pentru construirea unei activități de succes

Peisajul serviciilor financiare continuă să evolueze. Drept urmare, liderii practicieni se confruntă cu un număr uriaș de provocări: legislație în continuă schimbare, produse și servicii din ce...

Satisfacția clienților – analiza Kano

Satisfacția clienților ar trebui să fie una dintre prioritățile oricărei organizații, find o condiție hotărâtoare a succesului. Modelul Kano este o metodă de analiză a modului de percepție a...

Ce înseamnă, pentru serviciile financiare, D2C?

Din ce în ce mai multe organizații din toate industriile pun accentul pe strategii direct către consumator (D2C). În lumina modificărilor modului de distribuție și a preferințelor consumatorilor,...

Cultura îmbunătățirii continue în companii – selecția proiectelor de îmbunătățire

Ne-am obișnuit deja cu principalii pași de urmat în aplicarea metodologiei Lean Six Sigma: - Se generează idei de proiecte de imbunătățire - Ideile sunt evaluate și prioritizate în funcție...

Mutualizarea riscurilor şi protecţia 'clientului cu risc ridicat'

Necesitatea de diminuare a pierderilor financiare proprii sau ale altora, rezultate din evenimente producătoare de prejudicii, a generat nevoia de a acţiona pentru administrarea riscului determinat de apariţia...

O potenţială soluţie pentru reducerea costurilor RCA: planurile de tarifare ”retrospective”

Un asigurător, fiind o societate comercială cu interes patrimonial, urmăreşte profitul pentru un întreg portofoliu, iar în mod specific, în cazul asigurărilor comerciale, dacă este posibil...

Identificarea cauzelor potențiale – diagrama cauză-efect

În 1968, Kaoru ISHIKAWA, pionier al managementului calității, creează diagrama „os de pește” sau cauză-efect. Diagrama cauză-efect este un instrument frecvent utilizat pentru a arăta cauzele...

Block-Chain - tehnologia care poate revoluționa industria asigurărilor

Dacă întrebi executivii de top ai celor mai importanți asigurători globali sau ai marilor firme de consultanță în management care va fi tehnologia ce va afecta cel mai mult industria asigurărilor...

Produs și distribuție: Soluții inovatoare în jurul lumii

Potrivit lui Luke Williams, un nume cu autoritate în domeniul strategiei inovative: „Atât companiile mari, cât și cele mici le îngreunează consumatorilor (actuali și potențiali)...

Rezolvarea problemelor prin metoda 8D

8D sau Opt Discipline pentru Rezolvarea Problemelor este o metodă sistematică folosită de echipe inter-departamentale pentru a analiza defectele si cauzele acestora, pentru stabilirea unui plan de măsuri...

Șapte instrumente ale calității

Toate entitățile din business doresc, declară și pun accent pe creșterea calității. Mai mult decât atât, unele și-au creat direcții/departamente de Calitate. Instrumentele care pot fi puse...

Riscurile „profesiei” de director

Directorii și administratorii, fie că lucrează pentru companii private, organizații non-guvernametale sau guvernamentale, sunt confruntați în activitatea de zi cu zi cu riscuri ce pot produce daune...

Then And Now: cum a evoluat asigurarea de viață în lume

După cel de-al doilea război mondial, industria japoneză de asigurări de viață se afla într-o stare de declin, companiile pierzând, pe lângă accesul la piețe, și oamenii de vânzări...

Într-o lume digitală, unde oamenii reprezintă preocuparea principală a organizaţiilor, se dorește personalizarea conținutului

Serviciile financiare sunt adesea percepute drept o industrie „tradițională” – una care are niște baze foarte solide, dar căreia îi este greu să se adapteze la nou. Totuși, avem la...

'Ajutorul' oferit de harta procesului

Optimizarea proceselor se bazează pe două mari secțiuni: „Process Door” și „Data Door”. „Process Door” se referă la o selecție de instrumente și tehnici care ne ajută să...

Blame the process, NOT the people!

„ Blame the process, NOT the people !” (William Edwards DEMING)  Într-o lume din ce în ce mai grăbită, cu presiune din ce în ce mai mare pe rezultate și cu cerințe din ce...

Unit Managerul – „eroul necunoscut” al industriei noastre

Unit manager, manager de vânzări, team leader, team manager etc. – toate aceste titulaturi reprezintă de fapt aceeași poziție în structura managementului vânzărilor din cadrul unei...

Să înțelegem mai bine Vocea Clientului

Aproape de fiecare dată realitatea ne-a demostrat că necunoașterea clară și completă a cerințelor clienților conduce, mai devreme sau mai târziu, la o prăbușire a vânzărilor (produselor sau...

Robo-consilierii – Oportunitate sau amenințare?

„Robo-advisors” reprezintă o temă de discuție din ce în ce mai des întâlnită în mediul serviciilor financiare la nivel global. Deși primul robo-consilier a apărut în...

Riscul și urmările lui

Legea lui MURPHY:  „ Everything that can fail, shall fail. ” (Dacă ceva se poate strica, sigur se va strica.) Abordarea unei astfel de teme, de identificare și de diminuare a...

Ora de Risc

Cum pot fi protejate drepturile consumatorilor de asigurari?

Stefan PRIGOREANU - Vicepresedintele PRBAR 

Sergiu COSTACHE - Revista PRIMM Asigurari&Pensii


TOP Stiri 1asig

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!