Editorial
Pentru cât mai multe
Vineri, 02 Octombrie 2015

Faptul că în România este nevoie de investiții semnificative în creșterea gradului de educare în materie de servicii financiare, inclusiv asigurări, nu este o noutate pentru nimeni. Partea bună este însă că au trecut deja câțiva ani de când inițiativele în această direcție au prins contur și ele continuă.
Cu toate tăierile de bugete, cu toate schimbările de priorități în strategiile companiilor, informarea și educarea publicului au rămas o componenta importantă în dezvoltarea societăților din piața de asigurări. Așa se face că luna octombrie a găzduit cea de-a treia ediție anuală a Campaniei "Luna Asigurărilor de Locuințe".
Lipsa de informare este cu atât mai grava când vine vorba de protecția locuințelor din Romania cu cât țara noastră este expusă unor numeroase riscuri catastrofale și nu numai. Vorbim despre 9.273 de locuințe afectate de inundații, 29.925 de furturi din case, 5.999 de incendii izbucnite în locuințe și toate acestea numai la nivelul anului 2014. În plus, în primele 7 luni ale acestui an au avut loc 197 de cutremure, ceea ce înseamnă că, în Romania, are loc un cutremur la fiecare 2 zile, medie înregistrată și în anul precedent.
Așadar, cele 500.000 de broșuri care ajung în luna octombrie în întreaga țară prin promoteri dedicați și prin partenerii de distribuție ai campaniei au rolul clar de a crește gradul de conștientizare a românilor cu privire la necesitatea de a-și proteja locuințele prin asigurare.
Și, pentru că suntem în era comunicării online, rețelele de socializare vor fi și de această dată piloni principali în diseminarea mesajului campaniei. "Casa fără Griji" este mascota acestei ediții și va avea multe de spus despre formele în care fiecare poate sa își protejeze locuința.
Va așteptăm pe www.asigurarealocuintelor.ro si pe Facebook!

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Pentru cât mai multe ).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Ora de Risc

2018 - anul clientului de asigurari?

Cornel COCA CONSTANTINESCU - Vicepresedinte, Sectorul Asigurari - Reasigurari, Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF)

Sergiu COSTACHE - Revista PRIMM Asigurari & Pensii

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!