Special
Planurile de dezvoltare ale INSIA în România
Vineri, 03 Aprilie 2015

Intrată în piața românească de asigurări în 2013, INSIA se extinde doar prin parteneriate de tip franciză și a devenit treptat un nume cunoscut întâi pentru cei care caută un model de business special care să îi ajute să își dezvolte cariera de intermediari în asigurări, și apoi pentru clienții acestora.
Până la sfârșitul anului 2014, INSIA a lucrat la setarea fluxurilor de funcționare în România.  A fost un proces foarte laborios în care am definit coordonatele modelului de business adaptat țării noastre: sisteme IT, produse de asigurare, companii de asigurări, training, rețea, branding, servicii complementare și multe altele, declară Alexandra ARSENIE, Director de Dezvoltare, INSIA.
Compania a investit în dezvoltarea unor soluții IT și a unor metode de plată moderne (de exemplu, colaborarea cu PAYZONE), procesul de modernizare eficientizând activitatea francizelor. În plus, în decursul anului trecut a lansat aplicația dedicată intermediarilor în asigurări – „Daune Asig”.

Căutăm cei mai buni asistenți în brokeraj prin intermediul cărora să oferim servicii complete la standarde internaționale.

Solicitările de la clienți au fost diverse, pornind de la pachete de asigurare  pentru transportatori până la soluții specifice dezvoltatorilor de parcuri de energie regenerabilă. Accesul INSIA la produsele asigurătorilor internaționali este facilitat de prezența noastră la nivel european, declară Alexandra ARSENIE.
În 2015, INSIA își extinde modelul la scară largă. Astfel, de la începutul anului a fost deschis un birou la Bacău și se pregătește să deschidă în perioada următoare astfel de birouri la Craiova, Piatra Neamț, Cluj, Arad și nu numai. 

INSIA se diferențiază prin aplicarea modelului unic de dezvoltare (sistemul de franciză) și prin standarde și proceduri internaționale impuse francizaților în mod uniform.

În condițiile în care piața de asigurări este într-o continuă scădere, piața de brokeraj a reușit să înregistreze o creștere. INSIA  știe că toți clienții au nevoie de un specialist care să-i ghideze, asumându-și cu toată responsabilitatea acest rol. Căutăm cei mai buni asistenți în brokeraj prin intermediul cărora să ofere servicii complete la standarde internaționale: consultanță privind polițele de asigurare pe care clientul  le are deja  încheiate, informațiile necesare pentru a alege tipul de asigurare raportat la nevoile sale, creionarea de programe complexe de asigurare în vederea reducerii costurilor, dar și asistență  în caz de daună,  completează reprezentantul INSIA.

Solicitările de la clienți au fost diverse. Accesul INSIA la produsele asigurătorilor internaționali este facilitat de prezența noastră la nivel european.

1. Care sunt principalele avantaje ale sistemului propus de INSIA care v-au determinat să optați pentru această variantă?
În primul rând, oportunitatea de a lucra sub umbrela unui broker de talie internațională lider în asigurări reprezintă unul dintre principalele avantaje. Seriozitatea, corectitudinea și promptitudinea cu care colegii de la sediul central din România ne ajută în rezolvarea oricărei dificultăți pentru a ne servi cât mai bine clienții și a-i fideliza sunt foarte importante. Tot conceptul, dar și infrastructura creată (sistemele IT, sistemul de plăți) ne ușurează activitatea, noi focalizând-ne doar pe clienți și vânzare.
Accesul gratuit la diverse cursuri de specializare, de la asigurători atât local,  cât și internaționali, mi-au oferit avantajul de a-mi diversifica gama de produse prezentate clientului final și de a fi întotdeauna cu un pas înaintea concurenței.

1,53 mil. lei prime brute intermediate de INSIA în 2014 în România

2. Cum au perceput clienții dumneavoastră (noi sau deja existenți în portofoliu) noul brand sub care vă desfășurați activitatea și serviciile pe care le primesc?
Datorită sprijinului primit din partea INSIA și a departamentului lor de marketing am reușit într-un timp foarte scurt să facem cunoscut brandul INSIA la nivel local.  Faptul că suntem sub umbrela unui broker internațional oferă o mai mare încredere clienților. În plus, gama mult mai largă de produse și servicii oferite sub emblema INSIA ne-a ajutat să câștigăm clienți noi, dar și să valorificăm portofoliul existent.

1.500 de francizați sunt incluși, în momentul de față, în INSIA Europe


3. Care sunt planurile dumneavoastră de dezvoltare profesională sub brandul INSIA?
În acest moment am un birou deschis la Mioveni. Întrucât colaborarea cu INSIA a decurs în cele mai bune condiții, am decis împreună cu ei să dezvoltăm franciza INSIA și la Pitești. Astfel, în luna mai voi deschide cel de-al doilea birou  în orașul  Pitești.

45% dintre clienții din România ai INSIA în anul precedent au fost persoane juridice

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Planurile de dezvoltare ale INSIA în România).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Ora de Risc

Bunurile sau viata? Ce isi asigura romanii?

Paul SWOBODA - Presedinte al Directoratului GRAWE Romania

Adina MANDOIU - Director de Marketing, PR si Comunicare, GRAWE Romania

Sergiu COSTACHE - Revista PRIMM Asigurari & Pensii


TOP Stiri 1asig

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!