Editorial
Sentimente pentru RCA
Autor:Alex ROŞCA Redactor Şef
Vineri, 26 Martie 2010

Asigurătorii transmit semnale contradictorii. Unii iubesc RCA-ul, lucru care se concretizează prin tarife scăzute. După un timp, indicatorii financiari îi forţează să revină la sentimente mai rele faţă de RCA şi tarifele intră în normal pe o piaţă în care acest segment aduce pierderi. Chiar dacă nu sunt totdeauna aceleaşi, în piaţă există companii care iubesc periodic RCA-ul.

RCA-ul este neconfortabil pentru clienţi. Oamenii nu iubesc obligativitatea, cu atât mai mult când vine vorba de o asigurare „pentru alţii”, ignorând că răspunderea e a vinovatului, iar vinovat poate fi oricine. În tot acest timp, mesaje eronate ajung la client: RCA e o taxă existentă doar în România, tarifele cresc pentru a acoperi pierderile companiilor care, oricum, nu-şi plătesc daunele.

Da, asigurătorii nu-şi plătesc daunele pentru RCA. Atâta vreme cât – nu ne ferim s-o spunem direct – există companii care nu-şi plătesc obligaţiile, putem condamna presa sau clienţii pentru faptul că generalizează o stare de fapt cunoscută punctual la nivelul pieţei?

Într-o piaţă normală toţi asigurătorii îşi plătesc daunele. La noi achitarea daunelor la timp este, alături de preţ, unul dintre principalele criterii de achiziţie a unei asigurări. Pentru RCA, „ieftin” e cuvântul cheie.

În tot acest cadru apare o propunere: să facem clienţii să iubească RCA-ul! Cum se traduce aceasta? Pe scurt: în cazul unui accident păgubitului i se achita dauna de către compania la care el are RCA! Sună simplu, motivant pentru client, poate un pic deranjant pentru unii asigurători!

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Sentimente pentru RCA).
Comentarii la acest articol
kosfunny a scris:
Miercuri, 27 Octombrie 2010

Domnule redactor, si sef, ati lucrat vreodata intr-o firma de asigurari din Romania, unde frauda in asigurari a devenit sport national? Sunt sigur ca nu, iar daca ma insel , inseamna ca ati lucrat degeaba!


Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Ora de Risc

2018 - anul clientului de asigurari?

Cornel COCA CONSTANTINESCU - Vicepresedinte, Sectorul Asigurari - Reasigurari, Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF)

Sergiu COSTACHE - Revista PRIMM Asigurari & Pensii

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!