LifeStyle
The Urban Gentleman: personalitatea se citește în țesătură
Vineri, 05 Februarie 2016

Faptul că trăim într-o societate în care fiecare dintre noi vrea să își demonstreze unicitatea nu este o noutate. De la an la an, această căutare este tot  mai aprigă. 2016 aduce o mai lejeră și mai rafinată modalitate de a vorbi despre noi, fără a ne folosi de cuvinte: garderoba.

Ce se poartă este o întrebare redundantă al cărei răspuns este căutat de fiecare bărbat la momentul intrării într-un nou sezon. Răspunsul general  este că se poartă trend-ul, ceea ce este în tendințe. În afara vitrinei, cu rare excepții, puțini au explicat dincolo de tendințe, altfel trecătoare.

CONSIGLIERI încearcă să construiască și să lanseze nu tendințe, ci structuri adaptate bărbatului și mediului din care acesta face parte. Liniile  directoare ale brandului CONSIGLIERI fac referire la repere clasice masculine, reactualizate și reinterpretate în formele pe care consumatorul și  mediul din care acesta provine le cer. Structura CONSIGLIERI cuprinde, în reprezentare, haine pe măsură adaptate și adaptabile cerinței clientului, alegeri grevate de consiliere personalizată și orientată către client.

O privire largă asupra pieței de profil indică în cataloagele de tendințe pentru primăvară–vară și toamnă–iarnă 2016 o revenire la culorile pământului  în vestimentație, în detrimentul gamelor cromatice vii, puternice, care au caracterizat ultima decadă în vestimentația masculină. Vom regăsi game de  kaki, verde, maro, cărămiziu, roșu – totul în echilibre bine subliniate și în pasteluri ce nu lasă loc decât de interpretări masculine.

Ca un contrapunct pentru 2016, dacă în ultima perioadă strada a fost aceea ce a determinat tendințele bărbătești, vocile sartoriale au început să întrebe cine sunt acești bărbați care defilează pe străzile orașelor civilizate, impunând stiluri personale dintre cele mai diverse și mai individualizate. Răspunsul s-a lăsat așteptat și de aceea marile sartorii și marii designeri cer pentru 2016 un bărbat care știe să îmbrace haina dinăuntru în afară și nu viceversa, spre a-și putea valida imaginea. Atenție deci pentru anul care vine la conștientizarea și adaptarea hainei la personalitatea și consistența personală.

CONSIGLIERI vine în susținerea acestor idei pentru anul în curs printr-un demers complex vizând adaptarea elementelor de colecție sau a celor  compuse individual la arealul și personalitatea fiecărui client în parte, pentru beneficii pe termen mediu sau lung pentru fiecare dintre ei. În concluzie,  pentru 2016, ca tendință generală, bărbații ar trebui să-și poarte și să-și etaleze în mod asumat și studiat personalitatea, la nivelul fiecărei ținute prin care acced în mediul social specific.

 

www.consiglieri.ro

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (The Urban Gentleman: personalitatea se citește în țesătură).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Ora de Risc

Bunurile sau viata? Ce isi asigura romanii?

Paul SWOBODA - Presedinte al Directoratului GRAWE Romania

Adina MANDOIU - Director de Marketing, PR si Comunicare, GRAWE Romania

Sergiu COSTACHE - Revista PRIMM Asigurari & Pensii

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!