Special
XPRIMM 18 ani
Vineri, 05 August 2016

XPRIMM, brandul de care sunt legate principalele evenimente și publicații dedicate pieței românești de asigurări și numele care a devenit cunoscut și în plan extern pentru promovarea industriilor de re/asigurări a împlinit pe 10 iulie 18 ani. 

La vârsta la care pentru orice persoană începe maturitatea, XPRIMM poate face cu mândrie un bilanț al tuturor realizărilor și proiectelor care l-au transformat dintr-un vis îndrăzneț într-un veritabil brand al piețelor de re/asigurări. 
Asumându-și încă de la început rolul de vector de comunicare pentru acestea, XPRIMM a oferit în cei 18 ani ai săi, sute de publicatii tipărite, mii de buletine electronice, zeci de evenimente de specialitate și proiecte speciale…

  • Revista PRIMM – Asigurari & Pensii – 158 ediţii
  • Publicații internaționale – 51 de ediții (XPRIMM Insurance Report, XPRIMM Motor Insurane Report, XPRIMM Property Insurance Report, Profile pentru țări din ECE, CIS și nu numai)
  • XPRIMM Știri – 3511 ediţii
  •  XPRIMM Info – 366 ediţii
  • XPRIMM News – 317 ediţii
  •  XPRIMM Special – 901 ediţii
  •  XPRIMM Job – 748 ediţii
  •  În total 5.843 de buletine informative!
  • 1asig.ro – știri zilnice de 15 ani
  •  xprimm.com – știri despre piețele internaționale de re/asigurări de 6 ani
  • FIAR – Forumul Internațional Asigurări – Reasigurari – 19 ediții
  •  ICAR – Forumul International al Riscurilor Catastrofale – 12 ediții
  •  Gala Premiilor Pieței Asigurărilor – 16 ediții
  •  Premiile Brokerilor de Asigurare – 5 ediții

Pe lângă toate acestea, de 12 ani, XPRIMM este brandul sub care sunt organizate evenimente devenite deja tradiție în străinătate. Dintre acestea, menționăm International Insurance Forum – Istanbul (Motor), International Insurance Forum – Munchen (Property), Azerbaijan International Insurance Forum, Baden – Baden XPRIMM Reception etc. 
Instrumentele moderne de comunicare de tip social media au adus pentru publicațiile XPRIMM noi forme de prezentare, a căror notorietate crește de la o zi la asta.

  •  Pagina oficială de Facebook a Media XPRIMM – 
  •  Pagina oficială a Revistei PRIMM – Asigurări & Pensii – 1.050 likes
  • Pagina oficială a buletinului XPRIMM Job – 1.000 likes
  •  Grupul de LinkedIn dedicat XPRIMM Job – 590 membri
  •  Contul de Twitter al xprimm.com – 390 followers

Vă mulțumim că sunteți alături de noi! La cât mai mulți ani împreună pentru promovarea piețelor de re/asigurări!
 

Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (XPRIMM 18 ani).

Comenteaza articolul

Nume*
Comentariu*
Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:

Ora de Risc

Bunurile sau viata? Ce isi asigura romanii?

Paul SWOBODA - Presedinte al Directoratului GRAWE Romania

Adina MANDOIU - Director de Marketing, PR si Comunicare, GRAWE Romania

Sergiu COSTACHE - Revista PRIMM Asigurari & Pensii


TOP Stiri 1asig

Revista PRIMM este realizata
cu sprijinul urmatoarelor companii
carora le multumim!